Hyperliteratura deschide o colecție de comunicare și marketing 100% românească
După ce în primii patru ani ne-am concentrat pe două colecții – roman contemporan și istorie –, în 2021 deschidem o nouă colecție, HyperliteraturaCM (comunicare și marketing), dedicată antreprenorilor și specialiștilor din digital, PR, Social Media și marketing-ul românesc.
La fel cum în zona de beletristică și istorie am adus unii dintre cei mai îndrăgiți autori români contemporani, ne dorim o colecție 100% românească care să includă unii dintre cei mai inovativi oameni din aceste domenii.
Iar prima carte care va deschide colecția noastră, Ce ne facem, dom’le, cu influecerii ăștia?, care va apărea în luna martie, este semnată de nimeni altul decât Cristian China-Birta, cunoscut mai mult cu numele de Chinezu, unul dintre cei mai apreciați bloggeri români (pe patru ani consecutiv pe locul I al topului bloggerilor în relația cu agențiile, realizat de Revista Biz), cu o experiență de peste 15 ani în marketing digital, asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0, totodată sponsor al proiectului.
Pe lângă „calitatea” de autor, Cristian China-Birta va fi și coordonatorul colecției HyperliteraturaCM.
Primul tiraj al cărții Ce ne facem, dom’le, cu influecerii ăștia? va fi de 5.000 de exemplare, din care 2.000 au fost deja rezervate. Spre sfârșitul lunii februarie, cititorii vor putea precomanda titlul în pe site-ul librăriei Cărturești, dar mai multe detalii vom oferi în acea perioadă.
Până atunci, îl puteți citi pe Chinezu pe blogul său, la care vă recomandăm să vă și abonați.