Campania de crowdfunding pentru romanul „Rezidenți în Casa Visurilor”, de Radu Aldulescu, s-a încheiat: 135% obiectiv atins și peste 100 de precomenzi
Fotografie de Gilda Comârzan
Campania de crowdfunding realizată prin platforma Sprijina.ro pentru cel de-al zecelea roman al lui Radu Aldulescu, Rezidenți în Casa Visurilor, tocmai s-a încheiat. Ea s-a desfășurat în perioada 20 martie – 1 mai 2018 și, cu sprijinul a 114 susținători care au precomandat aproape 110 exemplare din carte, ne-am depășit obiectivul propus, atingând 135% din target (115.000 lei) obținând astfel fondurile necesare atât publicării, cât și promovării cărții.
Romanul Rezidenți în Casa Visurilor, semnat de Radu Aldulescu, unul dintre cei mai apreciați și importanți prozatori români, reprezintă cel de-al șaselea proiect editorial marca Hyperliteratura care ia naștere prin susținerea publicului și totodată al doilea roman al colecției noastre de proză contemporană, după Casa din Strada Sirenelor, de Octavian Soviany, apărută în aceeași perioadă a anului trecut. Tot în colecția de proză urmează să apară anul acesta și romanele Sângele apă nu se face, de Adrian Pârvu, Marele incendiator, de Stelian Tănase, și cartea de amintiri Am fost oare un copil reușit?, de Octavian Soviany.
Romanul Rezidenți în Casa Visurilor va fi publicat în luna mai (22 – 26 mai, ca dată estimativă). Momentan suntem în faza de digitalizare a manuscrisului (pentru că el a fost bătut la mașina de scris), urmând, după o scurtă redactare și corectură, să ia drumul tiparului și să ajungă la cititori. Mai întâi la cei care au susținut cartea prin precomandă, apoi titlul va fi disponibil online pe Magazinul nostru, dar se ba putea găsi și în librăriile partenere. Spre sfârșit de mai și iunie vom pregăti chiar și câteva lansări în țară.
Pentru noi, cei de la Hyperliteratura, publicarea unui scriitor de talia lui Radu Aldulescu ne onorează și, sperăm de aici încolo la o colaborare cât mai strânsă și profesionistă, astfel încât pe viitor să-i publicăm și alte romane, atât noi, cât și reeditări. Faptul că publicul a reacționat pozitiv la campania noastră (care nu a fost una deloc ușoară) demonstrează că direcția editurii noastre (încă foarte proaspătă) este una bună, dar mai ales necesară pentru scriitorii români, care la noi au parte de transparență totală, drepturi financiare mai mari (chiar și de 4-5 ori mai mari față de editurile clasice) și nu în ultimul rând beneficiază de un program sănătos de promovare.
Video-trailerul campaniei
Clipul video de promovare pentru campania de crowdfuning și precomandă a cărții „Rezidenți în Casa Visurilor”, a fost realizat de Storytelling House, proiectul lui Ariel Constantinof, cu care am colaborat pentru aproape toate proiectele noastre. Filmările au avut loc cu puțin timp înainte de demararea campaniei, în Absinteria Sixtină (Calea Victoriei nr. 120), cărora le mulțumim încă o dată pentru găzduire.
În timpul campaniei, clipul a strâns aproape 20.000 de vizualizări pe canalele pe care a fost postat.
Mulțumim celor 114 susținători!
Peste 100 de cititori au ales să contribuie la publicarea romanului Rezidenți în Casa Visurilor, prin precomanda cărții. Lista completă a susținătorilor poate fi găsită aici.
Lor și celor alte probabil sute de oameni care au dat mai departe mesajul campaniei noastre le mulțumim enorm pentru susținere și îi simțim ca făcând parte din echipa noastră. Ne bucură că tot mai mulți oameni înțeleg că a venit momentul ca publicul să se implice activ în astfel de proiecte și să-și susțină autorii preferați, contribuind totodată la schimbarea felului în care scriitorii sunt recompensați și tratați în România, ajutând astfel și noua noastră editură.